Inlägg nr 300

Nuså  Är lisa uppe i 300 inlägg. Jag startade upp bloggen just före jag åkte till USA i slutet av sjuan, Sen vare ju uppehåll i flera månader sen började jag om, Så det är inte så konstigt att jag har skrivit så mkt alls.!

Ajah, dagen är avklarad och det är lika skönt som att strypa en struts så ni få tolka som ni vill om ni anser mig som djurplågare eller inte....

Men kvällen kommer bli sprenderad med alla så kallad tjejerna och det blir galet kul som vanligt då.
Vi bruka inte göra nåt på veckorna, men efter tre hemmasittande läxkvällar måste man få gå på rast med några man tycker om.

                                    Vad ska jag fira som 300 inlägg då?

                            Vetni vad? jag bjuder på En lisabild som togs för JÄTTELÄNGE SEN!

                                               



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0