Lisa om 10 år

Min framtid lutar åt att bli en hemmafru i Hollywood. När jag såg seanste avsnittet med blandannat Anna Anka så blev jag rätt så förtjust på det där livet!!

Hahaha, nejnejnej glöm det! Kommer aldrig någonsin ha det som dom i hollywoodfruarna, Ni som har sett det på tv3 vet vad jag menar. Kan inte tänka mig själv som en sån som tar på sig läppstift 50 gånger per dag som nån av dom gjorde. Shit jämför vi jag och räknas jag som en utomjording som bonde eller nåt.?

                       Seriöst? Hur tänker ni mig om 10 år?
Är jag polis? eller är jag en FBI agent Eller fightas jag med victoria backham om att få gifta mig med David Backham? Eller är jag en dokusåpa kändis? Eller är jag kanske En sån där jobbig kvinna som man hör i högtalarna på flygplatsen?

                                       




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0