Lördagen

hallåni!
Lisa vaknadade av att Linnea ringde och sa att jag måste göra mig klar för att Karro skulle hämta mig.
Så klockan halv 2 hämtade karro mig med bilen och så for vi till Ljusvattnet och såg match.

Man bli konstig av att höra på karro och hennes oändliga resor hit och dit, igår kom hon hem från Turkland och om en vecka åker hon igen till Garn canaria. Hon är konstig och snart inte välkommen hem längre.
(sistnämna skämt)

Ajah, matchen förlorades då för ljusvattnets del, när jag kom hem blev det full fart i fötterna. Jag skulle städa, duscha, äta, handla, baka och allt på några få timmar, så då använde jag mig av min enda livlina,
          RINGA EN VÄN! Så johanna sprang till mig och bakade kakan medans jag gjorde annat.

Tusen miljoner tack Johanna för att du hjälpte mej!

Pussen

--------
Nååh vad hände igår natt då? Ja en massa saker hände. Vi var somsagt instängda i deras potatiskällare, (eller inte potatis men) ah och där körde vi den berömda snurra flaskan leken och jag har aldrig leken. MOHA!

men snart ska vi möta upp dockorna på kiosken vi höres

Lowa
2009-09-13 @ 10:30:18
URL: http://musiklowa.blogg.se/

jag täffa karro på flygplatsen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0