Majs och ny hårfärg

hallå! dag nummer två på Glädjekällan är avgjord. änns mycket bättre att vara där idag, nästan så jag inte vill gå hem.den där killen som jag jobba med är så trevlig och så rar.

Efter klockan 3 gick jag till Attityd där jag skulle färga mig, så nu är det avklarat så nu är jag i en ny färg. anske eventuellt höstens färg?

Matila kom dit så vi åt där och nu har vi varit och handlat på hemköp.Det fanns majskolvar för 1 kr styck så då tänkte jag att jag kunde äta det. örsta gången för matilda då.

Så nu kokar vi majsen i vatten sen ska man he på smör och salt sen är det ätbart.
Matilda är föresten i duschen i nuläget. Så nu väntas Idol.. =D
TACk och Boock!

Anonym
2009-09-22 @ 21:39:47
URL: http://pakis.blogg.se/

lägg in en bild :D<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0