Min lördag

Nuså, jag är redan nöjd över min lördag, vaknade gick upp och gjorde frukost direkt för jag had elovat mig själv det. annars brukar jag hoppa över all mat när jag är hemma själv därför att det är så jobbigt att göra. Förra veckan åt jag inget på lördagen men på kvällen då jävlar, hur många gånger var det vi fika? 3 - 4 gånger från typ kl 11 på kvällen till 7 på morgonen, det kanske var det som undehållades den nattten.

Ajah, tilbaka där jag sluta, jag har ätit frukost. GJORT klart praoboken (skönt) och städat både över och nedervåningen så nu är huset rent nu när Jennife roch Paulina ska sova här i natt.!

Imorgon är det ju nån mysdag med fotbollslaget, riktigt kul om jag tönker efter en hel dag faktiskt. Så jag hoppas alla ni i laget vet om det, för det stå på lagsidan annars.! kika in där ni som inte visste om det.

Jag skriveer nog troligen hur lördagstempen är ikväll. Pusssss 

 Järngänget..->

           
Anonym
2009-09-26 @ 20:43:55

suuupaa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0