Moppen svek

Fan, moppen svek mig idag.! När jag var på banken och skull fixa nå grejs, och när jag skulle starta den så funka den inte. Eller jo det gjorde den men Elen var slut (tsss) man måste ladda batteriet hela tiden för att min moppe är ju inte den bästa men. När elen är slut ska ju en normal människa kunna kicka igång den. men et är i princip bara Johanna av mina kompisar som kan det där. Hihi, jaja. men jag gick hem med moppen tråkigt och svtetigt för mig.

 
Träningen på badhuse var riktigt trevligt. jag gillar det. Så jag hoppas på det där nu när fotbollen tar en paus i höst /vinter.
johanna
2009-09-13 @ 21:56:37
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/

sv; Du skulle nog ha sprungit över till mig ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0