Moroten lisa

Känns mycket bättre med färgen, iallafall jämfört med igår. Vi få se vad som händer sen om vi ska lägga på en starkare kopparfärg eller en brunar ton som kommer göra allt guldigare Vi få se.

Idag har dagen varit blandat konstig. Före lunchen var allt helt okej. men efter lunchen var allt mycket värre. Jag gjorde ingenting elle rjo jag satt på en stol och snacka med P nåt. Sen kom det fler ryssar så Oksana sa till mig att jag kunde gå för att hon såg att jag ganska uttråkad ut med tanke på att jag lyssna på ryska osv. Ochj jag akn ingen ryska.

Eller jo jag kan spatsiba parsalsta och njet. (vet inte hur man stava men så uttala man det iallafall)

Efter jag slutat så har jag.
* Gått till Attityd växla ord med Linnea
* Mött upp lova, sen dumpa jag hon när hon skulle med bussen
* Mötte upp mtailda sen dumpa jag av henne när hon skulle med bussem
* Mötte upp Robin och Johanna och med dom mötte vi upp Nikolina
* En färd på stan
* En busstur hem.

 -----
Imorn ska vi se bio vi filles.

             Här har ni bild på färgen i allafall! på hur det blev,

                                          
paulina
2009-09-24 @ 23:03:53
URL: http://pakis.blogg.se/

SÅ JÄVLA SNYGGGGGGGGGGGG!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0