Rubriken är det du tittar på

                                    

                              Jag har idag gjort lite av de goa smågrejern 
0 Gått skola till 2
0 sov framtid till träningsdax
0 stanna kvar på tärningen och små träna lite
0 cykla hem och hitta en storfet padda som fick åka i min cykelkorg
                     (kalla vad ni vill djurplågare eller nåt men paddan gilla det)
         När jag blev less på paddan så kasta jag den som en sten ut i vattnet,
Okej det sistnämnda var så gott som ett skämt, Men den åkte faktiskt cykelkorg.

           Det vart lite oväder under fotbollen men jag tycker sånt är lite småfränt medans vissa skriker halsen av sig, ojojoj när ska ni lära er att sånt där är kul? ;)

Jag är inte direkt så aktiv just ikvällDET får ni leva med Hecjdååå
                        

                          
 
 

Lowa
2009-09-03 @ 21:35:26
URL: http://musiklowa.blogg.se/

jag har alltid ett leende på läpparan när jag läser dina inlägg lisa! pabban i cykelkorgen, hahahha! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0