Så destå

Det börja med att mamma kom till skolan runt 10 tiden och sa att jag skulle en sväng till stan på lassa, Så runt 11 halv tolv fick ja träffa några läkare. Det var typ 3 st. och alla tre sa!

ASSÅ VISST VET DU ATT DET ÄR LIVSFARLIGT!!
Ja ja ja ja, jag vet de nu, men före hade jag ingen blekaste aning. Så blabla Sen så har det ju faktiskt blivit bättre för mig, jag har så nu kan jag nästan kalla mig själv felfri, Men jag kan inte det än för jag har ont i armbågen sen jag stupa i backen igår så shit förbajjat.

Så jag missa några lektioner men kom lagomt till fotograferingen, Hade gärna missat den iochförsig men men tanke på att jag inte direkt vill vara "inklippt" i nåt hörn så kändes det bra. Att vara i ett ensamt litet hörn är ju rena katastrofen!!!!

Jag har även fixat praoplats och det blev glädjekällan, har iofs ingen aning om hur det är där osv men jag tyckte det lät lämpligt för mig. Vill inte direkt jobba på Burträsk badhus, Automottagning, sjukhuse, eller barnomsorgen, Nepp, glädjekällans personal får handskas med i en vecka, Det lär dom behöva!!!! HEHE

                                     






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0