Söndagen

Jo, nu äre endast 13 timmar kvar Då lisa kliver in för dörren till Glädjekällan och börja på mitt veckoarbetet!
Jag får tala om för er i morgon hur dom har behandlat mig, en slav säkerligen. Det gjorde dom iallafall på Wook and roll. Den här gången slipper jag iallafall rulla sushi. Och få en utskällning på japanska eller kinesiska eller vad i gatan dom snackar.

                             Såg lite program på Tvn ikväll och nåt jag verkligen hatar som
gör mig galen när som helst är dessa jävla reklamer, Seriöst hur många procent av sveriges befolkning drar sig till Tv reklamer? Det som irreterade mig mest var när dom sa på nån skoreklam.

DU FÅR SJÄLVFÖRTROENDE AV SKÖNHET! och så senast som idag så läste jag bloggar där det står om självförtroende handlar inte bara om skönhet och så blabla, Åhh ursch blä!

                          NÄE, jag tror jag är allergisk på tv reklamer
......................
Jap, nu är fotbollen över för denna sommar och höst, och bara för det är över betyder det inte att Lisa ska sitta på en stol och vänta att sina muskler ska växa. NEJ! Jag ska på onsdag och köra core, och kasnke skivstång nån annan gång, sen tror jag spinning passar mig bra. Så lyckatill Lisa

                          



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0