Sommarbilder 2009,

Jag önska att jag var bättre på skriva inlägg, åtminstonde oftare. men hur mycket jag än vill så går det inte, vet ni varför? Jo det är därför att till varje inlägg tar det ca en halvtimma att skriva ett inlägg. Jags kriver några meningar sen vet jag inte vad jag ska skriva så då vänta jag, gör annat sen fortsätter jag, och då menar jag MINST en halvtimma det kan ta flera timmar sen kanske jag far och träna fotboll, spring lr är med kompisar tills jag sparar inlägget, Så det är mest av den anledningen, jag är verkligen sämst på blogga. kanske därför jag inte orkar ha bloggen, men endå så äre lite kul, jamen ibland så när man har saker att tella dig saker.

Nog om det, vaknade med ont i hela kroppen, och det visa sig att jag hade fått mera feber, så det blev LISA STNNAR I SÄNGEN DAG! trist för mig, meeen.... vad kan man göra?

                
...............................................................................................................................................................
                              SOMMAR 2009
Under sommar 2009, har jag hunnit med mer n vad jag tror, det har jag bevis på
+1 Började sommaren med att sova i nikolinas stuga
+2 Piteå summergames
+3 Badade på långnäset med alla godingar
+4 Stadsfesten
+5 Tanken var till långnästet men hamnade i Hjoggböle, solade på ett bondfäldt

Sen är ju det jag skrivit bara de jag kom på, men vi har gjort massvis av saker iallafall. Jag är endå nöjd, fast jag tänker när jag är i skolan, VARFÖR gjorde jag inte mycket mer saker på sommarlovet, Jamen det var skönt bara att slippa skolan, det kan vara förjävligt skönt ibland;)




        Nummer +1
           Nummer +2
        Nummer +3
                                                  
                                                                     



INGEN BILD FRÅN S..F



                                                                        Nummer +4 saknas
           Nummer +5












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0