testen avslöjar

Jo nu passar det bra för mig att skriva nämligen. Så fort jag kom hem från skolan kom jag ihåg att det var jag som skulle göra middag. Suucck... Men då rindge jag Linnea och hon ville att jag skulle göra flygande jacob. Så jag ringde pappa sen och han for och handla sen satt jag igång med maten .
Jag är ju närmare expert när det gäller flygane jacob, För ett tag sen gjorde kockarna Lisa och Johanna det framför spisen hahha,,

Jag börjar närma mig stjärnkock.

Bilden är ju rena beviset på soppkockarna.
Vi bröt myten om att man bruka ju säga att ju fler kockar det så sämre soppa. Men vi bröt den myten mitt i tu och bestämde oss för ju fler kockar DET så bättre soppa. Eller hur Max, Emil Wilson?



.............
Lisa är hemma ikväll och chillar runt. Anledningen är att jag jobbar i morgon så jag kan inte vara ute så länge haha. Sååå det så. Imorgon blir det däremot andra puckar i luften

---
gjorde några test idag då fick jag fram dessa svar:
Fjortistest: 31.5 %
Ond test : 19 %



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0