ankiomuttan och botox

Okej mina vänner, jag har gästbloggat på www.ankiomuttan.blogg.se för att ni alla ska veta vad som hänt. Fick ett samtal av anki i runt tolv och berätta att matilda haft oturen med sig. Så faaaaaan så otur flickan hade. och då tänk jag på matilda. klicka in dit så kan ni läsa.


                    Läste på nån sida att botox är riktigt effektivt mot migrän. Man ska tydligen bara spruta in botox i pannan eller nån stans där, och sen lindrar det mot migrän. Kostar 2000 kr. och om det var så att jag hade den migrän jag brukar ha oftare, had ejag utan tvekan gjort en sån grej. Faan så värt. Varje gång jag haft migrän, har jag bara velat dö, jag tro jag har sagt till mamma förut :
-snälla mamma låt mig dö

        så ont gördet. men det var typ ett år sen sist. Men gu så värt säger jag bara igen , botox i pannan mummmmmss!



                 ankiomuttan










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0