Det ska bli en förändring om några månader

Dagen har serverad med en enda  lektion på ett silverfat. Det var skönt att bara vinka adjöss till resten av gänget och fara iväg med bilen till Skellefteå med mamma runt 10 tiden sådär.
var på et litet "möte" med en dietist.

Och om vi gör en lång historia kort så säger vi så här. MÅLET ÄR ATT JAG SKA GÅ UPP 10 KG!!!
Woow,
fick ett litet matschema, och under skoltiden ska jag äta en massa fruktnötbarer och gainomax ni vet ååhh harrreggud säger jag bara.!

ajah är man född som Lisa Andersson får man lida helt enkelt, fun!


              Blev lämnad av mamma på Attityd med Linnea, sen satt jag där med hon tills POLARNA från btk kom.
Så vi har varit där tills nu, fullt ös säger jag bara, näe nu är jag slut så nu ska jag gå och KÄKA MINA NÖTMIXER! byye sunshines.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0