djurfamilj

Blev inget skrivit igår, Lisa stack direkt till stugan och nu när jag har varit där ett dygn tycker jag att det känns nog. Nu är jag återigen hemma själv men när jag säger att jag är hemma själv menas det att mamma och pappa är borta, för sist var ju faktriskt simon hemma
Men nu är jag hemma själv på riktigt till imorgon.


ja vad gör man i stugan? Man gör inget alls. man är bara Lisa andersson och njuter av den lisa Andersson man är till hundra procent.    

Det stämmer bra det att den minsta i vår familj äger en egen hund. Jag fick henne för det var det enda jag önskade mig förfem år sen.
Jag har ju sagt att syrran ska bli hundägare, 
 Ja men nu kommer ni tappa era öron. Min bror ska bli kattägare?
Så nu snart har vi alla tre ett varsitt djur.

I mina öron låter det knas.

Det roligaste med att Simon ska skaffa katt är att se vad han döper den till.
Linneas vovve ska heta Bodil. När jag fråga simon om vad katten ska heta sa han hunden. Skulle va skitguligt ju.

                                       Hunden jamar hahah
De här blev ett virrigt inlägg.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0