En månads uppehåll - frågetecken

Något bättre känn jag mig allt idag, och jag hoppas på att kunna gå till skolan imorgon iallafall första lektionen då vi ska utföra vattenpass på idrotten..

 Och söndag är och kommer alltid vara den mest onödigaste dagen. Hade denna dag heta Lördag hade jag älskat den. Men just att nån jävla tardgubbe kom på att var sjunde dagen ska man vila, ååh de är så idiotiskt. psykiskt onödigt. ajahh


Min älskade lilla mor har faktiskt ändrat på mitt liv nu 4 framöver. Ingen träning somsagt, Ingen träning alls, inte ens gym.
och då tänkte jag så häratt jag ska kanske prova på att göra ett blogguppehåll också i 4 veckor. Jag ska fundera på det tills imorgon. En måndas uppehåll somsagt, det har aldrig hänt i denna blogg så det kasnke vore nyttigt eller vad tror ni?





                           



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0