febrrRRrrrRrr

Heldag i stan? jo det har det varit iaf. Har det var en superdag? Nej...

        Jag klaga redan när jag vakna att jag har ont i skellettet, ni vet fingrar, vad, tår, käken, nacken ryggen ALLT! Sen fick jag satans feber. Så jag låg i bilden i några timmar medan mamma och Linnea shoppade som galningar... ajah


Filmen vi såg.... nja asså jaaja den dög men. Imatad med alvedoner klarade jag hålla mig vaken hela 2 timmar.
Sen samlades ett gäng hos Matilda, Kom iofs hem nyss. Av anledningen att jag höll på frysa ihjäl......

JAG HAR ALDRIG frysit så mycke ti hela mitt liv jag lovar. Medan jag borsta tänderna fick jag damp i hela krooppen jag höll på bryta ihop pågrund av att jag frös, JAG BAH SPRANG in duschen med borsten i munnen och spolade jävlar.

                                         resultatet visade 39,2 så nu är jag värd att sova iaf.




                               var kul att läsa Karros blogg idag. Hon befinn sig ju i GC somsagt och hon skriver på hennes
               blogg att hon har jackie ferms mobilnummer. Och den som betalar högst får det haha.. Hon festar och har kul med jackie Ferm och Kissie. Go bruden, jag diggar ditt liv som fuck!!




sorry för inga bilder



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0