klantjävel

Har varit på en lite "läxafixartur". Både hos Nikolina och Ostens hus. Det gick väl hyfsat bra tills jag kommer till Ostens hus och knappar in koden.... ****
vafan har hänt!!! Jag fick total hjärnsläpp och glömde bort koden. Jag har slagit denna jävla fucking kod upp till tusen gånger. Men när jag stod där knappade jag in fel kod. Jag var säker på att det var den jag trodde.
Sen fick jag panik och hela ostnes hus tjöt.( Och den tjuter inte tyst direkt)  jag var ensam där och kände stressen och paniken krypa. Jag stod där som en dum idiot och stampade och av någon konstig anledning men kom jag på koden tillslut!!     men lite lagomtpinsamt vare allt...

har sagt nej att jobba på ostens hus ett X antal tusen gånger till pappa, men detdär kanske var ett tecken på att det är dags på att börja jobba oftare innan jag glömmde av vilken färg en västerbottensost är?


                                                      Jag heter lisa och ärvärldens idiot.
                                        har jobbat på ostens hus sen 2007 och kunde inte koden.
                                  år 2010 fick lisa en stämpel på sig. Som JÄVLA KLANTJÄVEL!!


                            


                    



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0