Köttbullen
Bloggade inget igår!, det var härligt att se att det fanns de som bad om att jag skulle skippa bloggstoppet.
Och som de se ut just nu, fortsätter jag som förr.


Jag har inte kunnat äta ordentligt på 5 dagar. Och dessutom har jag haft feber i 5 dagar nu. Munnen är svullen som ett marshmallow. Är så galet uppsvullen in i keften och har cirka 15 blåsor, och tandköttet har svällt upp!!


Så jag har levt på fil, nyponsoppa, fruktsoppa, och vatten och te i 5 dagar nu. Idag däremot kurrade magen rejält. Jag längtade efter nåt köttigt och jag hittade köttbullar i kylskåpet. Så jag tog fram stekpannan och stekspade och stekte mig EN köttbulle. Måste ska ha sett förjävligt ut. Men jag kan inte äta än men just då kände jag att jag skulle kunna göra vad som heslt för att bara få en köttbulle. Fast jag visste att jag skulle blöda i munnen osv.
Efter att ha stekt min goda efterlängtande köttbulle, TAPPPADE JAG DEN PÅ GOLVET!!  och mira den hundjäveln fanns på plats och åt  upp deeeeeeeeeeeeen!!!!!


       Jag har aldrig någonsin hela mitt liv varit så ledsen över mat. Jag menar det. Jag har aldrig aldrig nånsin grinat över mat, förutom idag då.. . Jag gav den lillla gulliga köttbullen så mycket kärlek, vi blev kompisar.. och Mira den onda jäveln!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0