lite ditt som datt

Naaw jag är i en "gillarminklass" period igen. Jag blir så glad av alla nu. Nu är jag öppen för alla. Jag bryr mig inte längre om Noa står och skriker som en stucken gris.. Nääe jag har kommit på att han är ju ganska söt när han skriker. Och nåt jag kommer sakna till nästa år så är det måndagmornarna på bilden. Våran klass har det så underbart gulligt då. Svårt och beskriva men ni är så söta.:D;p



           Nog om puttinutti gullgull! över till en massa skitläxa! Det ska göras helt enkelt punkt slut.

Täänkte även överaska med er om nå visste ni också.

* Lisa har 57 sekunder till skolan
* Lisas största önskning är att flytta från det här huset. Alltså byta hus. (men ändå i burträsk)
* Lisa har rivit sönder 6 mobiler och tre kameror.
* Lisa tycker om att fuska på skolsaker
* Lisa tycker sånt här är snyggt,
*


               

anki
2010-04-19 @ 18:12:44
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

lisa vet att de år fett många som tycker sånt är snyggt! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0