kattnamn

OOOOH jag skäms Paulina!! jag ser nu mitt sotra förbannade misstag. Har alltid haft svårt det där med 2010, måste tänka till varje gång. Jag har i varje fall ändrat siffror på bilderna så du kan sluta skämmas öve rmig Paulina hehehe :]


Heh, det roliga var att mamma såg bilderna också och hon la itne märket till det. Hmmmmm .. ;)

.....


Som jag säkert redan sagt det där med att min käre bror ska bli kattägare till en liten grå tuss om någon vecka. Det där med namn är ju som alltid svårt och nu har han bett om min hjälp.
Jag tänker så här.

Tänk om en gammal tant nyper simon på kinden och se alltid lika glad och så hålelr simon katten i sin famn och så frågar tanten.

Tanten: - Vad heter dess små söta gossar då?

Så ska simon svara:

Simon: - Jag heter Mulle och det här är Meck  (samtidigt pekar han på katten)



VISST VAR JAG ROLIG.! jag tycker det var kul!       MEEEECCK!


johanna
2010-04-27 @ 22:07:53
URL: http://sandstromjohanna.devote.se

haha okej

FRIDA.
2010-04-27 @ 22:47:25
URL: http://freyd.blogg.se/

Trodde jag inte heller gumman :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0