världens bästa paulina och victor

Jag var öppen för vilken social kontakt ikväll, för jag har haft socialsjukan hela dagen och den sjukan gör jätteont!!
Paulina och Victor, de tappra som är burträsks enda ungdomar ikväll tror jag, har varit här till nu typ. JO johan hälsa på ett tag.

Virres mage kurra där runt 10 tiden kanske och ja tänkt väl, visst kan dom få baka sig en kaka. Och självklart blev de som jag önska. Jag slapp anstränga mig de gjorde hela faderullan. Jag fråga vad det hade för betyg och det visade sig vara ett mvg och vg barn i mitt kök. Jag kunde slappna av och känna mig lugn..... iallafall två minuter.

*Victor ställer en tom kastrull på en platta med högsta grad
* Victor glömmer smöret på plattan
* paulina vispar smetet med visp slevar (ingen maskin utan bara vispar)
* Victor her ett ägg i paues tröja och det sa SMÄCK
* Victor läste inte hur mkt smör det skulle vara, så de blev självklart för lite.
* Och vi såg nog alla tre att kakan inte skulle smaka bra.
* och sen som gräddet på moset slutar vi det hela med att victor tappar kakan efter att ha tagit ur den  ur ugnen.....................




                              ett par unika kockar som inte bara lämnade kockmössan hemma utan hjärnan också.
                                                           men tur att de har ett hjärta också för jag har aldrig skratta så mycket
                          över att städa efter någon. HAHAHA




                          





       



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0