gåvan var en tomte

Dagen gick asförbannat fort idag. Kan det bero på att jag har guidat 4 gånger idag?
Jag har iaf guidat för en bussgrupp och som tack fick jag en liten handgjord tomte. Naaaw det var riktigt gulligt tycker jag. Jag ska se till att tomten ska få gosa tätt intill den svarta elefanten jag fick av Karro när jag jag fyllde år.

Just ja, när jag stod och berätta om den jäkla skaparen eleonora avbröt en gubbe mig.
- Ursäkta, skulle jag kunna få ta ett kort på dig och dockan och min fru?

                   KUL!


4 svenskar och en tysk har frågat mig Westmans öppetider. Till en av svenskarna svarade jag.

- Tyvärr jag vet inte, och det är jättesvårt att ta reda på.

Då svara svensken:
- Men ni är ju förfan en turistinformation, går det verkligen inte fixa?

- Näpp svarade jag.

Men jag kände skuld, så nu har jag lagt min energin på att ta reda westmans jävla öppetider. Vet inte om jag har gjort en tjänst eller en otjänst....




Och som ett avslut på dagen cyklade jag ner till campingen och satt och fikade med världens bästa brunetta flicka:)

                                           

                                               




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0