lisa is back in skrifts

Alla vill synas och höras på min blogg! Det märks skarpt.
Tanken var att jag skulle hem från nicko runt 1-tiden som alla andra, men nåt hände och jag blev kvar i Nikolinas hus. Kvar blev jag med Ante, Petter, Noa och bobby och Nikolina förstås.

Nu när jag skriver det här inlägget kommer Bobby intrippades in och säger:
- Får inte jag vara med på din blogg?

Jo Bobby du får visst vara med, jag kan ta och berätta om hans ordningsregler som han själv satte upp vid läggdags.

regel 1. Minst två kuddar annars blir han tät i näsan
regel 2. Täcket ska bara tillhöra Bobby
regel 3. Ingen manlig kroppskontakt

Petter har listat ut mitt lösenord, och jag känner mig förbannad! Ajah nu ska vi och he på väckarklockan i Noas öra. Han ligg och sov i Nickos säng.! nattu
                             

virre
2010-08-12 @ 12:08:44

Ante,Petter,Noa och Petter!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0