min nicko

Blev så att anki, jenka och Nicko kom till mig igårkväll. När Nikolina skulle hem, såg jag i hennes ögon att hon inte ville sova hemma själv en tisdagkväll, så jag frågade om hon ville att jag skulle packa en väska och följa henne och sova där. Hennes ögon lyste och mitt hjärta log.

Runt 11 tiden så ställde jag mig och städa Nickos rum. Det känns bra att kunna hjälpa till med något. Och städa är min grej nivet;)

Idag har jag haft en sån där härlig dag. Jag har lärt matte och Nils roliga bondska-meningar som farmora lärt mig, farmor fyller förövrigt år idag.  Grattis!!

                                
                                            Du är så fruktansvärt älskad av Lisa.
                                                      men det vet du redan!
                                                
                                                    
                                        




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0