tiden räcker inte till

Shit, hur jävla fort går klockan nu förtiden? Jag la mig runt 5 imorse, ställde klockan fint på kvart i 8. fick även ett fint sms av Karro att jag skulle vara klar om 20 minuter. Men jag sovde så vackert enda tills hon ringer och säger.
- Hej lisa int sov du?
- Hej, nejnej jag är snart klar.
- Vad bra för jag är i åbyn nu, så jag kommer snart.


SATAN! a he va ba stig upp och röj på naaaaanting. För efter 4 minuter stod Karro med bilen utanför.
Men banne den som ger sig. Jag stod redo och klar. Har aldrig stressat så mycket i mitt hela förbannade liv.

Ajah, karro och linnea har lastat på plagg på plagg. och jag säger det där blir bra, det där blir bra, det där blir bra. och vips så är jag nöjd. Karro och Linnea får varenda jävel back i kassan att skratta. Deras humor liksom bara finns där:P jag gillar det.

Vafan nu ska jag duscha med inget varmvatten ops tjoing

paulina
2010-08-22 @ 10:54:06
URL: http://pakis.blogg.se/

hahah:]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0