natt besegrad

Totalt har jag nu spenderat 17 timmar i Nikolinas hus. Som jag skrev sist blev det 6 pers som sovde på 3 rum. Noa somnade först så han förlora. Sen tycker jag även att vi kan kalla Ante förlorare också för han var den som gav upp striden om att få sova i storsängen. Men runt 8 fick även huset känna på sin tystnad. Iallafall i en timme, för sen drog killarna åt stan.

Men efter staden mitt på dagen, kom dom tillbaka och såg pochahontas med oss.
 
Kan säkert tänka mig nu att Ante tänker att det är jag som var förlorare pågrund av jag väckte honom genom att blotta min hjärnas dåliga kunskap inom de drömyrket jag har... hehe jajja



                                                         




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0