bra dag .. jag mena jävligt bra dag

Jag har INGEN tyngd på mitt hjärta längre. Jag känner mig lätt som en vit duva. Nu snart är det dags att ta mig och mitt humör till Lowa och ha våran egna lilla tradition.

Jag har lärt mig att när det är 25 minusgrader utomhus så måste man elda oftare för att inte frysa. Så mamma bad mig göra upp eld för andra gången i mitt liv. Jag sprang ner i källaren och skulle öppna vedhusetdörren, och den sablars dörren gick inte upp. Jag drog, jag slet jag gjorde allt. Ni vet böja knän sen dra osvosv....
Jag skriker till mamma att det inte gick att få upp dörren då sa hon att man var tvungen att låtsas vara arg för då gick dörren upp.. Så jag sprang ner igen och låtsas att jag skulle slå jultomten på magen. Men hur mycket jag än låtsas vara arg så gick det inte... Jag skrattade bara åt mig själv för att jag såg så förbaskat ful ut... Haha Men fattar ni inte? Eftersom att jag inte kunde vara arg betyder det här att Jag har en jäääääävligt bra dag idag. :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0