btk-kväll!

Livet rullar på hjul och glider på medar. Igår blev det en sån här tyyypisk burträsk-kväll. Man frflyttar sig från hus till hus och personerna ökas och ökas. Tillslut hamna vi hos Lisa. Runt 4-tiden drogs sig Victor, Noa och Nikolina sig hem.
Jag har tydligen blivit dumförklarad i familjen Lundmarks familj. Jag brukar använda Angelica som ett lexikon. Så lite då och då smsar jag henne och vill veta förklaring på något ord som jag inte förstå. Det jag inte visste var att Anki säger alla ord till hennes käre far. Så han kan dumförklara mig och sätta en dumstämpel på mig...
Men seriöst jag har aldrig fått lära mig vad ordet avlägsna betyder.. Fyyy björnåkers fyyy!!
Nallebjörnen Johan som alltid får Lisa att le!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0