djur...

Jag har tänkt sjuttiosexton gånger att jag ska ta och anstränga mig och skriva i bloggen. jag har även tänkt artonfemton gånger att jag orkar inte. Men nu sitt jag här och knappar bokstav för bokstav ändå. Hmmm så tokigt det kan vara.
Okej lyssna på det här nu...
Lisa kommer ut ur duschen, sätter på sig en badrock och tofflor, slänger ihop håret i en knopp, kokar sig en tekopp, och lägger sig under täcket framför TV´n och har det allmänt bra.. Vad tror ni Lisa hör då?
Jo Lisa hör sin jävla hundjävel står på fel sida om dörren och YYYYYYYYYLAR! asså nu får det väl för fan vara nog. Djur bara förstör och förstör och förstör. Blunda och tänk er hur Lisas ansiktsuttryck var då!
erica
2010-12-02 @ 22:36:31
URL: http://holmbergerica.blogg.se/

att man alltid ska lära sig ngt nytt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0