egoboost

Jag var ju sysselsatt i hela natten, så det där med sömnen fick jag ta igen idag. Nu är jag fit for fight igen. Vad händer i mitt framtida liv nu?
Jo imorgon tänkte vi ge Bygdsiljums backe en chans. Hade gärna gett mig ut på skotern. Men nu är det så att det är snowboard som gäller istället.
::
På nyårs ska jag sitta hemma och ta hand om mig själv, kanske ge mina naglar en fin färg, sen ska jag sitta i mitt badkar och Kanske se en beckfilm, och självklart ska jag se ring klocka ring på TV´n och krama om mig själv och säga gott nytt år. och avslutningsvis ska jag gå ut på gatan med ett tomtebloss i handen. 
Jag fick Blondinbellas bok av Karro i julklapp, och där skriver hon att man ska vara en liten egoboost och bara tänka på sig själv. Så varför inte göra den första praktiska träningen som en "egolisa" på nyårs?
Eller har ni någon annan idé?


Sofia
2010-12-29 @ 20:18:30
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

HAHA, man kan ändå se viss likhet mellan de två bilderna ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0