Ge mig tips på vad ni vill läsa annars blire en massa strunt

Jag skulle kunna skriva en massa dåliga livshistorier, dåliga minnen, erfarenheter och oerfarenheter. Men jag känner att jag inte har ork till det. Jag skulle kunna skriva om vad jag har gjort idag jag skulle kunna skriva om vilka jag bara älskar jag skulle kunna skriva känslor och hatkänslor jag skulle kunna skriva om vad som helst. Jag har liksom den friheten. Men istället för att skriva något av det där så har jag valt att inte skriva något alls istället!
Sorry!


Kristina och Birgitta
2010-12-26 @ 16:07:04

Hej igen Lisa,

Vi tycker att din blogg är jättebra och följer dig regelbundet. Vi vill läsa mer om dig, om Simon, Alice vår faster, hela familjen och släkten och dina kompisar, dvs. alla! På Länsmansgatan har vi julturnering i den ädla konsten att spela plump och andra sofistikerade kortspel. När vi inte gör det äter vi julmat och dricker gott ;)

Hälsningar,

Kristina och Birgitta




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0