Järvtjärn

Igår valde jag att ligga på slapp nivån hela dagen och det gav sina konsekvenser kan jag jag lova. För nu sitt jag här och skriver om halv guden Perseus. Egentligen har jag inte tid med det heller för jag ska på den årliga byajulfesten i min by Järvtjärn. Har inte varit där sen jag var liten och sjöng i luciatåget. Men idag hade jag bestämt mig för att vara vuxen och social så nu ska jag dit punkt..
En fråga, undra om jag räknas som barn och får en gosispåse av tomten? bara låta tiden utvisa.
Nä men igår var vi ett stort gäng hos Ankini och hade det allmänt gött tillsammans.
Om jag säger så här att när nattamackan är i största hugg flödar energin LISA GILLAR!
En bild som passar så galet bra känner jag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0