Lisa smart som vanligt!

Jag sprang i sån här världens Bamsefart nerför i trappan. Och sen råka jag visst ramla ner för trappan. Ni vet en sån här BOM BOM BOM BOM BOM smäll... Jag råka ramla på  den stora vovven. Och då hörde jag att mamma och pappa och deras fina besök säga:
- OJ VAD HÄNDER..?
Då kände jag att jag bara ville sjunka genom jorden, men jag är ju som så klok, smart och all dela , så jag sa:
(Lisa)        - Men Mira, hur gick det? shit vad gammal du börja bli om int kan gå i trappor.  MAMMA HÖRDE DU MIRAS SMÄLL?
(mamma)  - Joo ursch jag trodde det var du?
(Lisa)         - Nejnej, det var Mira. Du skulle ha sett!  vilken jädra smäll alltså...
Matilda
2010-12-22 @ 15:06:12
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

Du har ju dina stunder! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0