morr på fru franskalärare

Igårkväll kliade det nå så jävulskt i fingrarna, och jag ville så gärna ställa om alarmet till en timma senare för att skippa franskan. MEN jag lyckades hålla fingrarna i styr och jag la mig till sängs och hoppades på att jag skulle i sömnen ändra lyckas ställa om alarmet... men icket!  Klockan ringde 05.45 upp och hoppa lilla loppa!


När jag väl kom till skolan fick jag veta att franska läraren var hemma och stoppa febertermometern i sina barns rumpor... varför i fridens dagar följde jag inte mitt hjärta och låg och sov en timme extra???


                    Eftersom att ja sitt på skolan har jag bara tillgång till användna bilder, så jag bjuder ännu en gång på två söta trollungar!
                                        

  










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0