ut med ilska ut ut ut med ilska ut ut

Torsdagen den 8e december lider mot sitt slut. Tänk att den här dagen kommer aldrig mer tillbaka...
Dagen har varit helt underbar, bara rosor hela dagen inget ris bara ros! jag har haft humöret uppe och behållt sminket på plats, jag har haft stabila ben, rösten har hållt sig rak,  PUNKT!
och om ni vill veta sanningen så kan ni själva översätta allt det där till motsatsen. Eller det där med sminket, justja jag hade vattenfast maskara, bless vattenfast maskara, fantastisk uppfinning vid sånna här dagar som tisdagen den 8 december.
Och till mina sista ord             JAG HATAR MUNTLIGA REDOVISNINGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
angelica
2010-12-09 @ 22:11:13
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

du lisa..det är den 9onde, och det är torsdag! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0