inlåst på rummet

Satt i bussen och drömde om hur min sköna kväll skulle se ut.. medan alla andra elvatjugofyra kompisarna är och dansar bugg skulle jag lägga mig i soffan och sträcka ut varenda muskel ( tänkte jag). När jag satt där på det hårda buss sätet tänkte jag igenom vilken kanal jag ska titta på ikväll... mmmmh

När jag kom in genom ytterdörren står mamma och dammsugar, och jag fråga simon om vad fan det är som händer. Han sa att mammas arbetskompisar skulle komma över och ha deras "personaljulfest"
Men jippi gud jag dör av glädje! det betyder då att Lisa ska sitta inlåst på rummet hela kvällen!
Vore ju bra om morn min kunde varna mig tidigare så jag kunde ringa gud i tid, för idag funkade det inte att be till honom, för han ville inte lyssna på mig!
Ebba
2010-12-09 @ 18:44:18
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/

du är ju van att vara inlåst så hihi:]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0