dagens hissning dissning och ord

För tillfället ligger jag i matildas säng som hon ska sova inatt. Har försökt röja ihop lite inte för att jag tror Matilda bryr sig om hur det ser ut men, för min skull kanske hihihi.

Jag har även packat och gjort klart för bastningen och väntar nu tills tjejerna har kollat på hockeyn.

Har inget mer intressant att tilllägga om kvällen så därför ska jag inte skriva så mycket mer onödigt om det. Jag kan bara berätta att jag och Lova och johsnns skriver låtar på skolan. och jag är fär en gångs skull riktigt nöjd. Låten är skön men endå lite attityd i. bra tjejor vi kan ju.


                   Lisa vill dissa idag och hon vill dissa
        *  Energidryck! - De som går i min klass vet vad jag menar, ocn det var så otroligt tragiskt.
           och sen vill jag även dissa stort det här med att burträsk inte har fler sportföreningar än fotboll simning gymnastik och hockey. JAG VILL har bandy eller volleyboll. jag tycker det är väldigt tråkigt.


                   När jag lika dissar kan jag hissa.

       *  JJag vill då hiissa alla människor på skolan som har varit glada och haft humöret uppe, det gör att jag blir också glad. Jag rödtvåbågar er jättemycket er. och (rödtvåbågar er menas hjärta er.)


DAGENS ORD!
- Blobhead



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0