Hakuna matata - inga bekymmer

*Läxor
*Skidskytte
*Sova i 20 minuter


           Det där var det enda som jag har gjort idag. Hade varken orkat eller velat göra nåt annat.
 skolan har knäckt mig till en riktigt låg nivå. Jag har aldrig någonsin lagt så lite tid på ett prov på hela mina 16 år som jag gjort på det biologiprovet som jag ska ha på fredag.

Det är inget jag är så onöjd med. visst det är kul att få MVG, men jag måste lära mig att man måste inte vara bäst och i samma nivå som alla andra jämt.

Jag är en liten pyttegnutta stolt att jag klarar av att göra så. så en liten klapp i ryggen får jag av mig själv.
Och det citatet som ständigt snurrar i skallen gör att det blir enklare. HAKUNA MATATA - inga bekymmer.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0