Lisa är allvarlig med ett ämne angående storlek

                                        Jag har tänkt på en sak under mina unga 16 år.
Som en artig svensk, säger man (vanligtvist) inte till människor att dom är korta. Näähe man går inte runt och säger guh vad kort du är. Nääe....

Men när vi var i Thailand därimot hade jag lust att säga till varenda thaiare att , why are you so short? 
för dom var typ hälften av mig. Men inte går jag runt och säger det ?

 Som ni flesta vet har jag en kusin på dryga 2 meter.  och när vi var i thailand, kan ni tänka er, skillnaden mellan vår släkt som är så långa och småthailändarna.
    Thaiarna sprang som yrväder runt oss och sa till min kusin.
- Oh my god oh my god oh my god, why are you so tall, why are you so tall, oh my god oh my god osv,osv,osv

Det får man tydligen göra?

 förstår ni skillnaden hur jag tänker. Jag är inte dum inte ni heller, samma sak angående att man inte går runt till folk och säger guh vad tjock du är? Nääähe, det tycker jag gäller samma sak angående folk som är jättesmala, man går inte runt och säger, Varför är du så smal?

Jag vet känns mkonstigt att jag helt plötsligt är allvarlig och seriös med ett ämne, men jag har tänkt på dethär jättelänge vill bara dela med mig om det.

Matilda
2010-02-15 @ 19:10:31
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

Fast jag tycker faktiskt verkligen att folk påpekar att man är kort men hehe ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0