Mamma?

Om 25 minuter ska jag vara på gympan där det senare blir en färd till Skeå i Bollhallen igen. Och 25 minuter vilket kanske blir minus 10 minuter blir samanlagt 15 minuter till detta blogginlägg, och det är mycket liten tid jämfört vad jag bruka vilja skriva ¨på annars. okeej...

Men Jag har frusit som en fluga idag. Flugan skulle iofs dö av denna kyla och jag lever ju så vi tar en nyckelpiga istället, för en sån såg jag seanst idag, då överlever. Ajjah

Mamma hade fått ett mail av sin kära syster en länk. När jag frågar vad det avr för länk mamma tittade på sa hon:
- Det är youtube, jag fick den av Marianne, det är ju skitkul och bra ju.

        Men dum?  Jag tror mamma är tyvärr den enda personen i världen som inte visste att yputube fanns,
Lever jag verkligen i 10 - talet? Ja jag börja ju undra...
 

                            



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0