Matilda är en klockren stjärna

Fan vilken härlig dag idag. Tillbringades mest med min gulligaste kompis matilda Olsson. Haha det har varit en ganska kosntig dag med tanke på tjejhockeyn. Vilket gjorde lite strul med schemat osv.

Kl 2 SKULLE jag och matilda vara på HK:n med en vikarie. MEEEEEN vi pallade inte, vi ville se klart tjejernas match. När vi sprang på HK:n typ 30 minuter försent bad vi om ursäkt och berätta vilka vi va.
        Men nu börjar det roliga.

Matilda var inte så värst sugen på att äta stekt korv. och vikarien fråga varför hon inte ville ha korv. Hon sa att hon inte äter korv.
Vikarien tyckte det lät väldigt konstigt och frågade ifall hon åt majskorv? Men amtilda sa igen att hon inte äter korv. Vikarien tyckte dte lät mkt konstigt så han fråga vad hon äter istället och hon svara:
M: - Jag äter köttbullar

Allt var såklart skämt, men hade hon börjat ljuga var hon tvungen att fortsätta. ISTÄLLET går hon och hämtar en morot och skär upp dne och steker MORÖTTERNA isället för korv.


HAHAHAHAA: på morötterna her hon på vitpeppar.. Efter ett tag ångrade matilda sig och ville ha korv ändå, men kom på att hon hade sagt att hon inte äter korv.


Vikarien kommer in när vi åt korven och morötterna och sa:
V:- Vad bra att du smakar korven, jättebra
M:- mmmh
V:- har aldrig tyckt om korv eller var det en lögn?
M:- nej de är sant jag gillar inte korv, det ser äckligt ut, åt när jag var liten men inte nu.



HAHA du är en klockren stjärna Matilda. Även din mening som kom ut ur dig på So:n som fick vår mentor att skratta.



HAHAHAH KUUL

Emanuel Nilhzon
2010-02-12 @ 19:08:44
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Matilda älskar ju korv =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0