mrslisa

Jag var en riktig hejjare på att skriva inlägg för cirka ett år sen. Har tagit mig tid till att läsa inlägg för 1 år sen. Huvva många pinsamma rader finns och minnen väcks till liv. Myssssiiigt!

      Läste om det jag skrev om jag och Matildas åk i kvarberget som slutade illa. Haha då fick jag mig ett skratt.

Såg även att jag hade skrivit om mitt ängelhalsband om jag skrev ganska nyss om också, det minna jag inte att jag har skrivit om det förut, men det betyder ju att det verkligen betyder.




Mrslisa.blogg.se är närmare 1,5 år nu men det känns som cirka 5 år.

jag har som aldrig haft någon tanke på att lägga ner, men svackor har alla. Sen har jag försökt hitta ett sätt att skriva på som passar mig. Inte en massa modetjoller, för det är inte jag. Jag tycker bloggen passar bra till dem som vill veta hur jag är egetnligen. Jag tror bloggen speglar jättemycket på mig, om hur jag är. ajah punkt för lisa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0