Onsdag

Vilken dag, FLFF-dagen gav på mycket sköna stundern.
 
       1, just att slippa vanliga lektioner NJUTER hjärtat av
       2, just chilla och slappa inte anstränga alls gillar lisa 
      

                              Mitt lilla yrke fanns ju självklart, och varför skulle inte Lisa välja att gå på det?
       Ja och om jag mins rätt sa den polisen som var 191 cm sa
         - Man måste inte vara 191 cm lång och väga 115 kg som mig för att vara polis.
JUST DET JUST DET! ni som säger att jag måste vara grov som en pannbiff. Nähni det var positivt att vara liten och mullig också, i vissa lägen. Och när jag menar liten menar jag inte på min längd för då är jag itne så liten jag menar liten, liten och nätt (typ inga muskler)



Sista yrket var skellefteås älskade pojkar, Jyri Martinen, Erik Forsell och Fredrik Warg. KUL, med lite extra fakta om dom hehah, och jag som älskar finnar. Dom är så goa och glada mmm =D


Efter hela det skol kalaset blev det hem och baka bröd med Matilda och Lova, det gick väl bra har dock låtit mamma sköta gräddningen. HEHEHE
'

                

                         

                            

                        
                    
                   
                  
                  
   



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0