Os och jennifer är rubriken

OS är det som intresserar mig mest för den här tiden. Och om ni vill veta vad som intresserar mig minst kan ni få veta det med. Det är min lilla bok som heter Chouette, och har ett innehåll som består av en massa franska glosor.

Jag börjar dessutom gruva mig tills nästa vecka då jag förlorar min älskade Jennifer i hela två veckor. jag vet fasen int ehur det ska gå. Jag kommer vara sur och deprimerad och bara allmänt arg på alla matte och engelskalektioner.

och inte minst på fredag och lördagkvällarna. Hon är bruder som fyller mina kvällar väldigt mycket. Det kommer bli tufft, men det är skönt att veta då att du har det bra där du nu ska. Hade varit värre om du skulle typ vara med i ett Hitlerkrig, då hade jag stannat hemma från skolan och grinat istället.

Men skitidet nu, Jennifer är ju hemma i en vecka till. och en hel helg kvar...... =D GRYMT!



  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0