ostens hus och jerry

Det blev en OS-kväll igår. Skönt det, med tanke på att jag har jobbat idag på Ostens hus. Shiiit! jag dör så jobbigt det är. Sen är jag av någon jävligt dum anledning psykiskt handikappad i vänsterarm.
 Jag gör allt med högerhanden. Spelar inte roll vad det är. Man jag får ju sån jävla kramp i "högernacken". hmm hur ska vi vänja bort denna vana?


Det kom in två killar på Ostens hus, varav en av de killarna hade nån skada (gissar jag på).
Mitt halva öra är ett redskap som jag använder mig av när jag jobbar typ hela tiden. Det betyder att jag använder ett halvt öra för att lyssna på va de säger.

Det kan ibland vara att någon säger
- Shit kolla vad lång tjejen är.
- Hon där håller på gå av.
- Hon där ser sliten ut.
- Hon där ser uttråkad ut, osv.

Okej tillbaka till saken, jag anände mitt halva ör aoch lyssnade på vad grabbarna sa. och de planerade ett vad. Vadet bestod av att vem som vågar prata med mig först.

Förstår ni?
Okej iallafall komme rjag med 10 skitvarma koppar och lägger de där de ska vara. just då ställer de sig upp, och gå fram till mig.
- Jerry(sa ett namn nu bara) fan vad heta glas det här var. SAAATAN
Jag kommer in i bilden och säger.
- Är de här glasen varma? , aa de var dom visst hehe.
Den skadade kille öppnar keften och säger.
- Har du provat känna på nåt som just har blivit svetsat? FYFAN
Jag säger.
- Heh naaae


Han som jag kallar jerry springer till den andra killen, som jag börja tycka var lite halvsnygg ändå. och säger.
- JAG PRATA MED HON!

vad roliga ni är grabbar....... Hur fan tänker ni, förstår ni inte att jag hör varenda ord?

--------------------------------------------------------------------------

Igår vare ju somsagt företagsdag. jag och lova gjorde upp till bevis. Vi bevisar hela ostens hus att vi är klockrena städare. Jag tog nå bilder.










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0