planer för helgen

Frusen som jag är tog jag mig en dusch nyss efter skolan och väntar på maten. Fan att en mage kan bli så hungrig. åh jag dööör.!


Fotografering ikväll med fotbollen, känns väldigt konstigt när jag inte äns vet hur jag vill göra. Men efter fotot ska jag till Järvtjärn till faster ann, eller min extra mamma som jag kallade henne när jag avr liten. Hon ska hjälpa mig med en SO:n.

     jag önska att jag hade kort jag kunde lägga ut, men ha tålamod gott folk, det kommer när jag blir mer aktiv.


Jag har redan planer för helgen, jag ska till Linnea och göra håret på Attityd. Alltid lika spännande vad hon har tänkt ut den här gången. Jag vill inte ha mörkt. Nä ursch det är jag blottet less. Jag vill ha något mellan ljust mellan mörkt lite skuggigt och fint, men endå vill jag prova på nåt RAAAAWWWR! inte rock n roll men lite AHHH jag hoppas ni förstå vad jag mena?


                   När jag letade bilder sen i somras hittade jag världens roligaste bild. Om när man kan säga att det blev en dos för mycket smink. Hahh OCH JA det var tillgjort
                  

            





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0