Skoterprov och NP

                       Skoterprov
Pratade med några goda erfarna skoterförare och de sa att skooterprovet inte var något problem. Visst jag tror dom, men körprovet då? jag lär ju ha bamseproblem. dessutom ska jag köra med 10 st SKOTERBOYS ajah blää iaf.  Får se senare ikväll om det är bu eller bä.
                      
                       


                                                                NP!                                            
                    Idag har det varit nians första nationella svenskaprov del 1. Kändes sjölvklart inte okej. klart det var svårt men vadå ett prov är ett prov och jag orkar inte ge energi åt det i efterhand. Nää gud så onödigt.



                       Har inget mer att berätta i nuläget, ska ta och sova ett tag sen så ska jag plugga vidare en sista gång på skotern, så vi höres seanre.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0