Skoterprovet fixad med en knäpp på finger

                  Grattis Lisa Till skoterkortet. jag var lagomt nervös osv. När provet var gjort stod alla i koridoren och diskuterade provet. Dom fråga mig vad jag svarade på frågan koldioxid, och jag sa att det var nåt att det försurnar vattnet. Alla bara skratta åt mig och sa.
- Gick provet bra Lisa?


Två sekunder eftee kommer rolf (han som har hand om provet) ut till mig tog mig i armen och gick iväg med mig. Alla killarna skrattade åt mig för de trodde väl som jag att jag typ hade haft alla fel.

Rolf sa till mig att jag hade fel på en fråga. Och den frågan ahde dock alla fel på men det var kul att äga killarna med den där koldioxidfrågan. Fick då mest rätt av alla. MOHAHAHAHAHA fast jag ska nog inte vara så kaxig nu när det ¨snart är skoteruppkörning.






Föräldramöte i varje fall, fick svar på några saker och och nu är det dags att jaga en massa pengar till göteborgsresan som sker någon gång i Maj. KUUUL!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0