Skotertrippen

Vi träffades en massa skotrar på kvarnberget idag. Det var hur mycket folk som helst, men det var ju kul.
Resan till Kavrnberget går inte förklara. jag ska ta och berätta för er noga hur det var.

* Lisa provkör mitt på ljusa dagen, jag kör cirka 100 meter sen vänder jag hem och surar.
* När det var dags att träffas på kvarnberget kl , var jag och Nikolina redan 1 timme sen.
* Lisa sätter sig på skoter för andra gången med Nikolina bakom.
* Lisa kör ca 400 meter och sedan vänder hon hem till huset igen

- Ska aldrig mer köra, jag våga inte, jag mår illa fyfan. Jag höll på bryta ihop. Vet inte varför men ajah.. finns bildbevis på att ja inte var glad.



Nikolina vrålar tillbaka, och tillslut bestämmer hon.
- Okej jag kör, fast jag inte har körkort.


- Lisa sluta nu, vi kommer inte fastna sluta vara rädd. Jag ska köra dig nu.

Robban Robin hugosson och Johanna hämtade upp oss vid mitt hus, Där började den sakta resan till kvarnberget. Och de tyckte vi körde för sakta, så sista biten fråga dom ifall dom fick köra snabbt.
- Jaa jag hitta kör ni, säger Nikolina.

FYFANFAYFAN Nu kommer det jobbigaste på hela kvällen. Förbi en kurva kör vi ner i liten stupbacke i ett träd.
Vi fick panik och ringde Anki. Hon skickade Robban och när han kom var hans reaktion obeskrivlig.

- Vars fan är skotern? AVVAFAN HAR NI GJORT? Ni måste ringa fler folk MINST 3 till.

Någon bild fick jag inte med, jag och nicko var i en annan värld där så nån tanke på att ta kort fanns inte.

När frida, anki och Jennifer och oliver kommer, är deras rektion lika förjävlig.
- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ajah det avr våran kväll KUL!

Frida
2010-02-28 @ 00:10:28
URL: http://freyd.blogg.se/

helt obeskrivligt roligt vare :D!!! tack för en kul kväll sötnos <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0